نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: قبل از دولت رئیسی ادعا می‌شد که نمی‌توان نفت را فروخت، ولی راهکارهای ما در دولت رئیسی جدی گرفته شد و فروش نفت به بیش از ۱.۵ میلیون بشکه در روز رسید.

سعید جلیلی

به گزارش همشهری آنلاین، سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: از قبل از دولت رئیسی ادعا می‌شد که نمی‌توان نفت را فروخت. راهکارهای فروش نفت را به دولت وقت دادیم.

وی افزود: این راه‌حل‌ها در دولت رئیسی جدی گرفته شد و فروش نفت ما به بیش از ۱.۵ میلیون بشکه در روز رسید.

جلیلی: دولتی که صدها اولویت داشته باشد در واقع اولویتی ندارد | کار سیاسی فقط جابه‌جا شدن در محافل و باندهای سیاسی و جناحی نیست

جلیلی همچنین گفت: در ۱۱ سال گذشته عمده وقت من و همراهانم در گفتمان دولت سایه، بر شناخت مسائل کشور و راه‌حل آنها متمرکز بود. کمتر وقت داشتم تا در جلسات محفلی و سیاسی شرکت کنم.

وی افزود: تلاش کردم ذهنم را به روی حاشیه‌ها و لابی‌ها و جلسات کم‌مایه سیاسی ببندم و در عوض، درهای دفترم را به روی صدها کارشناس و متخصص و دانشمند و فعال اجتماعی و دانشگاهی و... باز کنم؛ کسانی که از ماندن پشت لابی‌های خسارت‌بار سیاسی و مناسبات جناحی خسته شده بودند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ده‌ها کارگروه تخصصی برای رصد مشکلات کشور و طراحی راه‌حل‌های جدید تحت عنوان گفتمان دولت سایه تشکیل دادیم.

وی ادامه داد: در این مدت هزاران جلسه عمدتا نه با دوستان سیاست زده، بلکه با اصناف گوناگون نخبگان و توده‌های مردم برگزار کردم. بیش از ۱۴۰ بار به نقاط مختلف کشور سفر کردم و از نزدیک و در دل میدان با مشکلات اقشار و اصناف مختلف آشنا شدم.

کد خبر 859128

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    0 0
    با راهکار کی دلار از ۲۳ شد ۷۰ خخخ
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    0 0
    فروش روزانه ۱/۵میلیون بشکه نفت را ضربدر هر بشکه ای ۹۰ دلار کنید و حاصل را ضربدر ۶۰ هزار تومان دلار کنید . ببینید چقدر میشه و کجا خرج میشه و چرا وضع اقتصاد مملکت و بورس هر روز سقوط میکنه ؟!!!!!
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    0 0
    خوب پول نفت رو چکار کردین اساسا پولی گرفتین یا به جاش چای واجناس بنجل چینی و روسی وارد کردین
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    0 0
    به مفت فروشی نفت افتخارم می کنید؟